Thursday, February 22, 2007

البداية

بسم الله
ابدأ التدوين و انشاء الله حكمل بسربنا يدينا الصحة والعمر انا هنا هكتب عن كل حاجة و اى حاجة وانتو شايفين الاسم صباح الغموض واحد الواحد ده ممكن يكون اى حاجة ممكن واحد ماشى فى الشارع ممكن واحد طالب او واحد كبير عجوز ممكن ظابط او دكتور او شحات او حرامى او كويس اوواحد متش او واحد شوط او دكتور فى الجامعة نفيخ او كويس او معيد او رجل امن غلبان و ممكن الواحد ده واحد شاى او واحد عيش او ممكن كلب يعنى انا حكتب اللى انا شايفه و خلاص عن السياسة او الكورة او الدراسة والكلية و حقول وجهة نظرى فى اللى بشوفه سواء بالايجاب او السلب وبتعليقاتكم انتوا ممكن تشاركونى الاراء دى وتقولو رأيكم عن اللى انا شايفه واللى عنده وجهة نظر تانية يقولها واختلاف الرأى لا يفسد للود قضية واعتقد ان التدوين حاجة كويسة وانا اتعرفت عليه عن طريق منير صاحبى هو اللى شجعنى وكمان اللى شجعنى اكتر محمد السيد انتيمى من اعدادى

No comments: